Sunday, 26 August 2012

my new friends that i loved


hai..assalamualaikum.. sebelum apa-apa.. korang semua sihat??.. kalau sihat ALHAMDULILLAH..kalau kurang sihat bawa-bawa lah diri itu ke klinik yang berdekatan okayy >.<.. jomm.. check it out..


okayy ! !what is this?? okayy.. mari saya terangkan satu persatu .. yang gambar atas itu..alaa yang tertulis FIEFADIEMI.. korang nampak tak??.. jangan nak buat-buat rabun ye.. hehe.. itu nama singatan kami empat gadis.. FIERA, FATINI, DIEBA (thats me!!) and MIMI.. hehe.. inilah kawan baik saya selama saya berada di kuala selangor.. untuk pengetahuan semua!! saya dikirakan cinderella tau..sebab dapat bersahabat dengan gadis2 yang comel ini... inilah kawan yang saya percayakan buat masa sekarang..dan saya harap saya boleh percayakan mereka selama-lamanya.. INSYAALLAH AMIINN :)

dan sekarang kita gerak ke gambar yang kedua!! try u all guess... hahaha.. cepreeetttt! masa da time..hahaha.. :D.. itu gambar nama pelajar melayu dalam kelas saya... mereka juga kawan saya..ramai tak?? saya sebenarnya macam tak percaya dapat kawan rapat dengan diorang.. bukan senang tau nak kawan dengan diorang..sebab diorang ni SPECIAL sikit.. tetapi! sesiapa yang kawan dengan diorang akan berasa selamat,gembira dan paling penting mungkin diorang x kan buat korang sedih... INSYAALLAH.. diorang ni peramah gileeerr... so.. harap-harap lepas habis sekolah ni kitaorang masih boleh berhubung dan tidak akan menyombong...haha.. INSYAALLAH.. AMINN :)

#kesimpulannya....

peha sakit adik duduk atas riba,
dieba sayang kawan-kawan dieba.

hope korang pun begitu kay :)

No comments: