Wednesday 21 December 2011

tahun baru!! 2012


hye..asalamualaikum...tajuk kali nie berkenaan dgn tahun baru yang akan dtang...kpada semua yang membaca dieba ucapkan SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU!!

ramai yg meramalkan akan berlaku peristiwa2 yang menakutkan dan menggerunkan bagi semua umat...seperti..dajal akan keluar,berlaku peperangan besar dan paling menakutkan kiamat..betul x?
dieba x leh nk halang peristiwa2 ni tapi apa yang boleh dieba cadangkan kita sebagai umat harus mendoakan bahawa x de bnda yg buruk akan berlaku atas diri kita..insyaallah...okeyh?

dieba harap tahun 2012 ni akan jadi tahun indah yang akan ubah dieba ke jalan yang betul..dieba da byak terpesong..sebagai umat islam dieba x mnunaikan tanggungjawab yang diberikan dengan sempurna...nobody is perfect right?

cuti sekolah ni byak mengajar dieba dri segi pelajaran,kehidupan dan lain2 lagi..banyak dieba fikirkan dalam cuti sekolah nieyh..diri dieba,keluarga,harapan mama ngan papa yang nk dieba berjaya...

dieba sedar selama nieyh dieba da byak hampakan semua org..dieba janji akan tebus secara perlahn2..^__^..dieba anak satu satunyer permpuan dalam keluarga ni..dan dieba rse sudah ukup selama 16 tahun nie dieba banyak menghancurkan harapan mama ngan papa...

dieba nak ubah diri dieba tapi dieba x leh ubah secara mendadak..dieba kna ubah secara perlahan lahan..dieba harap fwenz2 dieba pun camtu gak ok??^__^..

tahun 2012 adalah tahun yang akhir untuk dieba bktikan pada mama dan papa yang dieba boleh berjaya...!!klau dieba boleh kamu semua pun boleh okeyh??^__^
dieba harap fwenz2 dieba akan selalu sokong dieba!!>.<.. ~#di mana ada usaha di situ ada kejayaan#~FIGHTING!!>hehe<^__^

No comments: